Київобленерго змінює назву на ДТЕК Київські регіональні електромережі

  • Андрей
  • 10.09.2020
  • Комментарии к записи Київобленерго змінює назву на ДТЕК Київські регіональні електромережі отключены

За результатами загальних зборів акціонерів компанії назву ПрАТ «Київобленерго» було змінено на ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі». Перейменування компанії — це частина плану ДТЕК з трансформації Київобленерго в сучасну сервісну компанію.

ДТЕК Київські регіональні електромережі і надалі виконуватиме функції оператора системи розподілу електроенергії (ОСР), серед яких:

забезпечення населення якісним і надійним електропостачанням; управління системою розподілу (розподільчими пунктами, трансформаторними підстанціями, лініями електропередачі) приєднання об ‘єктів споживачів до мереж; ремонт електричних ліній і підстанцій; встановлення лічильників електроенергії та фіксування їх показань; обслуговування клієнтів з питань, пов ‘язаних з електропостачанням.

«ДТЕК здійснює значний внесок у трансформацію енергетики. Київська область — регіон з величезною енергетичною інфраструктурою — понад 50 тис. км мереж і понад 1 млн клієнтів.

Розуміючи потреби наших клієнтів ми оновлюємося, як зовні, так і внутрішньо. Щоб стати сучасною сервісною компанією і надавати якісний сервіс і послугу електропостачання ми модернізуємо інфраструктуру електромереж і інвестуємо в цифровізацію сервісів «, — прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Торік Київобленерго увійшов до складу ДТЕК Мережі. Тоді компанія проаналізувала стан мереж і розробила план якісного оновлення енергетичної інфраструктури Київської області.

Завдяки слідуванню цього плану, середній час ліквідації аварій за рік скоротився вдвічі — з 5-8 до 2-4 годин, були реконструйовані дві великі підстанцій в Ірпені та Вишгороді, а також відремонтовані близько 4882 км ліній 0, 4-110кВ.

Крім того, ДТЕК у Київській області спростив процедуру приєднань. Як результат, тривалість виконання стандартних приєднань знизилася в 3 рази — з 63 днів у 2018 році до 26 днів у січні-травні 2020 року.

Значні зміни відбулися і в клієнтському сервісі. У компанії побудували проактивне інформування споживачів про планові та аварійні відключення, запустили мобільний додаток «Мережі онлайн», почали оновлювати ЦОКи і діджиталізувати сервіси.

Так, якщо рік тому тільки 20% популярних послуг можна було замовити онлайн, то зараз цей відсоток збільшився до 50%. І компанія продовжує працювати в тому ж напрямку.

Андрей