За результатами загальних зборів акціонерів компанії назву ПрАТ “Київобленерго” було змінено на ПрАТ “ДТЕК Київські регіональні електромережі”. Перейменування компанії – це частина плану ДТЕК з трансформації Київобленерго в сучасну сервісну компанію.
ДТЕК Київські регіональні електромережі і надалі виконуватиме функції оператора системи розподілу електроенергії (ОСР), серед яких:
забезпечення населення якісним і надійним електропостачанням; управління системою розподілу (розподільчими пунктами, трансформаторними підстанціями, лініями електропередачі) приєднання об ‘єктів споживачів до мереж; ремонт електричних ліній і підстанцій; встановлення лічильників електроенергії та фіксування їх показань; обслуговування клієнтів з питань, пов ‘язаних з електропостачанням.
“ДТЕК здійснює значний внесок у трансформацію енергетики. Київська область – регіон з величезною енергетичною інфраструктурою – понад 50 тис. км мереж і понад 1 млн клієнтів.
Розуміючи потреби наших клієнтів ми оновлюємося, як зовні, так і внутрішньо. Щоб стати сучасною сервісною компанією і надавати якісний сервіс і послугу електропостачання ми модернізуємо інфраструктуру електромереж і інвестуємо в цифровізацію сервісів “, – прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Торік Київобленерго увійшов до складу ДТЕК Мережі. Тоді компанія проаналізувала стан мереж і розробила план якісного оновлення енергетичної інфраструктури Київської області.
Завдяки слідуванню цього плану, середній час ліквідації аварій за рік скоротився вдвічі – з 5-8 до 2-4 годин, були реконструйовані дві великі підстанцій в Ірпені та Вишгороді, а також відремонтовані близько 4882 км ліній 0, 4-110кВ.
Крім того, ДТЕК у Київській області спростив процедуру приєднань. Як результат, тривалість виконання стандартних приєднань знизилася в 3 рази – з 63 днів у 2018 році до 26 днів у січні-травні 2020 року.
Значні зміни відбулися і в клієнтському сервісі. У компанії побудували проактивне інформування споживачів про планові та аварійні відключення, запустили мобільний додаток “Мережі онлайн”, почали оновлювати ЦОКи і діджиталізувати сервіси.
Так, якщо рік тому тільки 20% популярних послуг можна було замовити онлайн, то зараз цей відсоток збільшився до 50%. І компанія продовжує працювати в тому ж напрямку.