Результати другого дня змагань Міжнародного футбольного турнiру присвяченого Дню захисту дiтей в Ірпені

Сьогоднi в Iрпенi завершився другий день змагань Міжнародного футбольного турнiру присвяченого Дню захисту дiтей, де в запеклих  поєдинках, які проходили цілий день і в жарку сонячну погоду, а після обіду і під проливним дощем,  юнаки 2007 року народження з 16 команд, які приїхали до нашого міста з різних куточків України виборювали собі право, аби вже завтра  поборотися за нагороди у  фінальній частині змагань, яка пройде  на Центральному міському стадіоні «Чемпіон».

Починаючи з 14.00 відбудуться півфінали і вже о 14.45 відбудеться фінал,  після якого о 15.45 буде урочисте нагородження команд.

Отож у першому півфіналі завтра зустрінуться команди «Металург» (Запоріжжя) проти команди «Спарта» (Київ), а також у другому двобої півфіналістів — команда ДЮФК «Каскад» з Броварів проти команди СК «179» з Києва.

Запрошуємо на ці змаганння любителів футболу нашого міста на фінальні баталії третього ігрового дня !

Результати виступів команд після другого дня змагань —  даруйте, що у спортивному, робочому стані, але майже оперативно і  мають такий вигляд:

Андрей

One thought on “Результати другого дня змагань Міжнародного футбольного турнiру присвяченого Дню захисту дiтей в Ірпені”

  1. Стритбаннеры на мостах — рекламный носитель, позволяющий доминировать на самом оживленном участке города. Светодиодные экраны, расположенные на самых центральных перекрестках города (единственный outdoor-носитель, позволяющий использовать в рекламном сообщении динамичное видео или анимационный ролик). Размещение на призмадинамических конструкциях автоматически привлекает внимание благодаря динамической смене картинки через установленный промежуток времени. Стоящие в пробках водители и их пассажиры мимолётно скользят взглядом по надписи вашей фирмы. Редкая, но красочная реклама автосалона на светодиодных экранах привлечет внимание богатого дельца, желающего сменить надоевший Мерседес на Тойоту. Размещение наружной рекламы считается наиболее результативным способом донести до целевой аудитории сведения про свой товар или услугу. Как правило, для розничных точек продуктивность билбордов снижается с удалённостью от места продажи товара или услуги.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.