Українці розробили гаджет для перекладу голосу в текст

Команда українських розробників на чолі з Назаром Федорчуком запустила на Kickstarter кампанію зі збору коштів на кулон для перетворення голосу в текст Senstone, який вперше показала навесні 2016 року. За перший день проект підтримали понад 400 осіб, перерахувавши на рахунок $ 35 тис. З необхідних $ 50 тис. Приєднатися до їх числа можна протягом 37 днів. Зібрані гроші підуть на створення першої партії гаджета.

Це одночасно стильний аксесуар і розумний гаджет, який дає можливість створювати голосові записи. Після цього програма переводить їх у текст і синхронізує зі смартфоном. З його допомогою можна скласти список справ або графік зустрічей у календарі, записати важливу ідею або прийшла в голову думка. За словами розробників, відбувається це в 5 разів швидше, ніж в будь-якому іншому додатку.

Senstone можна носити як кулон на ланцюжку, прикріпити на комір сорочки або піджака, а також перетворити в браслет. Без синхронізації з телефоном гаджет може записувати до 2,5 годин. Його можна використовувати як під час роботи, так і в подорожах або при розмові з іншими людьми.

Гаджет підтримує 11 мов, серед яких українська, англійська, німецька, японська, італійська та польська. Без підзарядки він може працювати близько 4 днів. Перші поставки Senstone заплановані вже на літо. Його ціна в базовій комплектації складає $ 145, однак ті, хто підтримають проект на Kickstarter, отримають знижку, тому Senstone обійдеться в $ 120.

 

Андрей

One thought on “Українці розробили гаджет для перекладу голосу в текст”

  1. Это могло быть вызвано следующими причинами. В итоге получается практически идеальная рекламадля привлечения клиентов медицинского учреждения. Джаз Музыка является неоновый знак. И для этого ему даже не придётся заходить внутрь. Увидев их, человек сразу понимает. Синий цвет успокаивает человека, настраивает его на серьёзный лад. Есть и дополнительное преимущество: если. Знак для транспорта Не садитесь здесь, пленка 150х150 мм 20 руб. Вы так же можете добавить другой тип исполения товара, клинув по нужному варианту. Реклама наружная для стоматологических клиник. Символ, Неон стиль логотип, Яркая ночь баннер, световая реклама на джазовой музыки для джаз-кафе, Ресторан, Бар, партия, концерт. Белый цвет побуждает к решительным действиям, что тоже важно: обращаться к врачам любят не все.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.